Sałatka z makaronu ryżowego

By | 08:20 Zostaw komentarz
Sałatka ta bardzo często gościła na moim stole, tak często, że przestałam ja robić i zupełnie o niej zapomniałam.  Olśnienia dostałam na imieninach mojej teściowej - na drugi dzień była już na moim stole. Jest szybka w przygotowaniu, bardzo smaczna i tania


Składniki:
  • Duży zielony ogórek







  • pół paczki makaronu ryżowego -  wkleiłam zdjęcie, bo sama naszukałam się go nie mało. Otóż to nie jest makaron jak myślałam z ryżu, tylko normalny w kształcie ryżu :)))
  • puszka kukurydzy konserwowej
  • 5 ząbków czosnku
  • majonez
  • jogurt naturalny
  • koperek zielony
  • sól pieprz

Przygotowanie: Makaron ugotować w osolonej wodzie na pół twardo.
Ogórki pokroić w kostkę, 
kukurydzę odsączyć, 
czosnek przepuścić przez praskę
dodać posiekany świeży koperek
oraz 2 łyżki majonezu wymieszanego z 1 łyżką gęstego jogurtu naturalnego i wymieszać. Na koniec przyprawić solą i pieprzem według uznania.

SMACZNEGO!!!
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: