Ryba po japońsku

By | 07:47 2 komentarze
"Ryba po japońsku" pewnie jest taka po japońsku jak sałatka po grecku, ale jest doskonała i to jest najważniejsze. Przepis ten dostałam od mojej teściowej i bardzo często gości on na moim stole. Gościom i domownikom zawsze smakuje. Pyszne danie a najlepsze jest na drugi lub nawet trzeci dzień.



Składniki:
  • 1 kg mrożonego dorsza (może być inna ryba ale dorsz jest najlepszy)
  • mąka
  • 0,5 litra wody
  • 2 szklanki wody
  • 4 łyżki ketchupu
  • 4 łyżki octu
  • 1 puszeczka koncentratu pomidorowego
  • 2 łyżki cukru
  • sól, pieprz,
  • 4 duże cebule
  • słoik papryki konserwowej
  • słoik ogórków korniszonów

Rybę kroję w średnie kostki (5x4cm) obtaczam w mące i smażę na oleju na złoto.Następnie przygotowuję zalewę:
Z dwóch szklanek wody, ketchupu, koncentratu, octu, cukru, soli i pieprzu przygotować zalewę- zagotować.Cebule, paprykę i ogórki pokroić w paseczki - wrzucić do zalewy i gotować przez 5 minut. W szklanym naczyniu układam warstwami ryby - zalewa - ryby zalewa. 

SMACZNEGO!!! POLECAM!!!






Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba tak podanej ryby jeszcze nigdy nie miałam okazji zjeść, ale wygląda bardzo apetycznie. Ja jestem za to wielką zwolenniczką produktów https://mowisalmon.pl/produkty/ i muszę przyznać, że to właśnie łosoś jest przede wszystkim moją rybą numer jeden.

    OdpowiedzUsuń