Naleśniki bezglutenowe

By | 07:35 Zostaw komentarz
Nie łatwo coś znaleźć w internecie co uda się za pierwszym razem. Niby przepis jest wychwalany a u mnie nic - kicha. Ostatnio znalazłam super przepis na naleśniki z mąki ryżowej - co wyszło podpłomyki :) twarde, niejadalne skorupy. 
Drugie podejście zrobiłam z mąki kukurydzianej. Wyszły pyszne, żółciutkie, mięciutkie.

Ja zrobiłam je w wersji na słodko:

  • 1 jajko ekologiczne z wolnego wybiegu!!!
  • pół  szklanki mąki kukurydzianej bezglutenowej
  • ok. pół szklanki mleka
  • łyżka stewii
  • pół laski wanilii
  • olej kokosowy

Do miski wbijamy jajko lekko ubijamy, dodajemy mleko, oraz mąkę i mieszamy. Następnie dodajemy stewię i sam środek z wanilii. Ponownie mieszamy aby nie było grudek. Patelnię ceramiczną rozgrzewamy, smarujemy ją delikatnie olejem kokosowym i smażymy nasze naleśniki.
Są mięciutkie i najważniejsze są idealne także na drugi dzień. Ja moje upiekłam wczoraj wieczorem, a dzisiaj rano miałam pozostałą część do pracy i jeszcze jeden zjadłam przed chwilą. Ten ostatni odświeżyłam sobie na suchej patelni. Pychota.

SMACZNEGO!
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: